Wednesday, June 25, 2008

Elfte dagen

Elfte dagen, tisdag.

Idag har det SPOREGNAT hela dagen. Det ar 10 grader varmt i det lilla medelhavslandet jag har parkerat mig i. Eller ja, tekniskt sett ar det ett medelhavsland, men alltsa... de har typ 400 meter kust mot Adriatiska havet tio mil harifran. Har ar det bara skog och berg. Vadret dampar hur som helst de flestas humör. Mitt med.

Annars finns det inte sa mycket att saga om reseupplevelsen idag. Man haller sig garna inomhus nar det oser ner. Vaderprognosen sager att det ska regna hela veckan, sa man far val dra pa sig ett regnstall och ta en promenad for att inte bli knapp. Kanske till badhuset jag skrev om tidigare. Jag har tack och lov ett regnstall med mig. Det viktiga ar att man kommer dit och darifran torr.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se