Wednesday, June 11, 2008

Sjunde dagen

Sjunde dagen, onsdag

Ohalsoproblemen fortsatte idag, och det ar svart att slappa tanken pa mojligheten att stalla ut skorna i ett frammande land. Det later konstigt att platsen for ens eventuella hadangang skulle ha nagon betydelse. Men det har den. Atminstone for mig. Atminstone har. Tanken pa att do i det har skithalet ar nastan varre an sjalva sparken pa hinken. Men det skall val inte behova ga sa langt. Hoppas man.


Vid frukosten i morse startade jag som vanligt vid juicemaskinen. I borjan kallade jag den for heavy metal-juice pa grund av maskinens karaktaristiska ljud... eller late... nar den fyller glaset. Se hur maskinen betvingar tyngdlagen nar jag haller kameran at fel hall igen i videolaget.





Nu kallar jag dock drycken homeopatjuice (trademark) for att den ar sa utspadd att det knappast finns mer an en enda molekyl akta juice kvar i den. Men for att man inte ska ga miste om juiceupplevelsen har nagan vanlig sjal tillsatt socker och fargamnen.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se